Min starka syster!

Många av er vet säkert vem min syster är, och kanske har läst hennes blogg. Jag måste bara få skriva att jag verkligen beundrar henne som satsar så mycket på träningen! Under hela tiden på universitetet har hon varit väldigt ambitiös när det gäller pluggandet, men det har inte stoppat henne från att hela tiden få med träningen. Alltid humöret uppe tidigt på morgonen för att träna, och hon tar verkligen ut sig till max istället för att hålla på och kröjma och komma med ursäkter. Bestämmer hon sig för att deffa gör hon det, trots att det är psykiskt jobbigt. Hon är verkligen en förebild för mig när hon sätter upp nya mål och faktiskt strävar och kämpar varje dag får att nå dom. Om ni inte har kikat på hennes blogg tycker jag att ni ska göra det, http://emmanyymaan.se/
Du är en förebild för mig, sis!

När du är glad, blir jag glad!

Kommentarer
Postat av: Emma

MEN SÖTASTE DU! :) Älskar dig syster! Puss! <3

2012-10-01 @ 17:34:19
URL: http://Http://emmanyymaan.se
Postat av: Anna

Ni är så sööta båda två! Så olika men ändå mycket gemensamt och så fina tillsammans! :)PUSS

2012-10-05 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0