Magic Mike

Igår strosade jag och Julia runt på stan och bara tog det lugnt! Sen på eftermiddagen/kvällen gjorde vi en liten utflykt till Kista och såg bio med Ellen, Magic Mike. Har velat se den jättelänge, så det var kul. Själva filmen var väl både och.. ingen direkt handling, men ack så mycket ögongodis genom heeela filmen. Sen hängde vi ett tag hos Ellen, och när vi väl hade tajmat in en av kvällstunnelbanorna hem inser vi att Julias telefon minsann inte hann med oss hem. Så det var bara att vända, och sen vänta på ännu en tunnelbana. Haha, snark. När vi äntligen var hemma hde vi tänkt se klart en film, så vi gjorde det trots att de var lite sent. Sen var båda helt döda (nej, jag vet att man aldrig kan säga att man är helt död, men ni fattar) så vi somnade direkt. 

Senare idag ska vi försöka ge oss på matlagning (JA, vi åt faktiskt på Max igår och JA, vi är stolta över det) så vi får se hur det går. Men vi tänkte bara snöra ihop lite tacos, och det är ju väldigt simpelt. ;) Sen när Stina har jobbat klart ska vi ta en fika med henne, och sen drar vi hem till mig och bara myser. Ska bli väldigt kul! :D Är ju förövrigt Lidingöloppet idag, får se om vi kanske tar oss ut på stan och ser det nå.. Den som lever får se!


 

Kommentarer
Postat av: Vickan :)

Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att det skulle vara Julia som glömde telefonen av er två! ;)

2012-09-29 @ 23:53:21
Postat av: Erika

Eller hur?! Vi hann ju typ åka flera stationer på tunnelbanan innan jag insåg att hon var seriös, hon ska ju alltid driva..! ;)

2012-09-30 @ 18:06:42
URL: http://erikakarlssonss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0