Får spontanbesök från Älvsbyn helgen!!

Min fina vän Julia snackade med mig igårkväll och sa att hon saknade mig så mycket att hon funderade på att boka en resa i helgen så att vi skulle kunna träffas. Jag tyckte att det lät som en väldigt bra idé, och imorse bokade hon!! Så på torsdagkväll kommer min fina vän ner och tillbringar helgen här med mig! Känns väldigt kul att få ses igen, för det är nåt speciellt med älvsbyvännerna jag har.. Den kärlek och glädje jag känner till er är total! ♥ 

Ska bli kul att ses igen, vännen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli hur bra som helst! Saknar dig massor!!! Och jag längtar som ett as! Älskar dig <3

2012-09-25 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0