Då var man student på universitetet!

Efter mitt första dygn som Stockholmare är jag nu mer tacksam än nånsin för Google maps! Har varit rätt svårt att börja få kläm på hut man ska ta sig från olika platser och vilken tunnelbana man ska ta, men några stationer åt fel håll är ju inte hela världen då det är superenkelt att vända..! Har införskaffat mig ett tunnelbanekort, så nu kan jag åka vart jag vill (ja, inom Stockholm då, såklart) dygnet runt. Så nu kan jag åka (och åka fel) en hel del. ;)

Sen har jag ju även haft min första dag på universitetet. Kändes riktigt nice so far! Stor klass med många som verkar hur trevliga som helst. Våra lärare var grymt roliga och förhoppningsvis är dom även bra på att undervisa. Känns väldigt kul att få vara på föreläsningar som faktiskt verkar intressanta! :) Ett stort plus var också att föreläsningssalen vi var i var huur fin som helst! Gammal stil, högt i tak, trästolar och bord (vet inte vilket träslag, men det där som är fint, ni vet!), och så fönster där solen skiner in! Tog en bild från utsidan, här är det dock lite mörkt. Men här ska jag spendera några veckor nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0