Tidig morgon!

Tidigt imorse åkte Julia hem. Kunde typ inte somna igår, för Julia började känna allergi för katten och fick tugnt att andas. Så började stoppa i henne medicin och bricanyl och massa vatten. Sen var vi ju pigga.. Så att somna tidigt (som vi hade planerat) gick väl ganska obra. Helt sjukt trötta gick vi ändå upp imorse och jag följde henne till flygbussen. 

Har haft en grym helg, tack för det Julia!! 
 
Nu sitter jag och försöker skriva lite på min hemtenta (som jag inte har skrivit på sen i torsdags, bra bra!), och strax ska jag dra till Spånga (?!) på pluggdate med några från klassen. Kan ju vara skönt att peppa varann lite och ge lite feedback. ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0