Tentaplugg i Spånga!

Åkte ju som sagt in till Spånga idag för att plugga med fina klassisar! Fick åka pendeltåg för första gången idag btw. Glad tjej! Med ett avbrott för donken och ett antal avbrott för snack kunde vi fokusera bra på tentan mellan varven. Är väldigt kul att kunna vara tillsammans och plugga, då ka man bolla tankar och idéer med varandra. Jag kan lätt tappa fokus om jag är själv, men när man är fler kan man peppa varandra. Och så hade vi ju Justin Bieber som jag råkade slå igång (RÅKADE, okej?), så alla fick As long as you love me på hjärnan. Gulligt! 

Såg en väg som hette Mellangårdsvägen idag! Började självklart dirr tänka på vägen uppe i Norrbotten, där våran stuga Mellangård ligger. Blev lite nostalgisk, är så mysigt där alltid!

Jag fick åka bil TVÅ gånger idag. Känslan när man bara får sitta i en bil efter tre veckor.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0