Sovmorgon!

Oopsi, jag vaknade nyss, hehe! Tror jag var lite trött, har sovit 11 timmar inatt.. Men skönt var det! Jag fullkomligt älskar när man inte har nån tid att passa på morgonen utan kan sova lääänge! Okej om man sen har nån tid senare på dagen, men innan 12.. Nej, det är bara jobbigt. Igår när mitt alarm ringde och jag visste att jag inte kunde snooza (hade ställt klockan så sent som möjligt så att jag precis skulle hinna bara för att få sova så länge som möjligt) var det första jag tänkte att jag bara skulle snooza litelitelite. Men som tur var ramlade min kudde ner rån sängen när jag stängde av alarmet, så när jag skulle lägga ner huvudet var den gone. Då var det inte så skönt längre, och att ta upp kudden var typ lika jobbigt som att gå upp, så jag gick upp. Tur det, för jag hann precis.

I know you like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0