Pizza-time!

Har suttit med min grupp idag och skrivit en uppsats. Nu är vi typ klara med utkastet, så det känns väldigt skönt!  Blir väl lite finjusteringar sen nästa vecka, men grunden är klar. Vi satt hemma hos Lisa och pluggade och sen beställde vi hem pizza och åt till lunch. Har inte ätit pizza på evigheter, förutom att jag åt det igår. Haha, fail. Men det fick funka ändå. 

Åt en Tropicana, alltså med både skinka, annanas, banan och curry. Brukar inte ta den men det var nomnom!


Nu ska jag slå in ett paket (hihi) för Biggis fyllde år igår så hon ska ha en middagsbjudning för att fira imorgon. Ska bli trevligt! :) Sen ikväll ska jag dra ut med Antonia och Kristine och rocka dansgolvet! Nice nice!! :D
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Gottgott! :)

2012-10-19 @ 21:09:05
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0