Måndag..

Dagens citat: 
"Hur är det idag?"
"Det är måndag.."
 
Sant. Har ändå haft en bra dag. Men tog misstaget att ta täckjacka idag. Vem försöker jag lura?! Det är inte norrland längre! Jag höll ju på att tuppa av idag på tunnelbanan för att jag var så otroligt varm. Alltså helt sjukt mega varm som en kokande eld (ja, sådana finns det minsann gott om). Så nu tar jag det bara piano och laddar för sista avsnittet av Torka aldrig tårar utan handskar. Ska käka lite granatäpple och lite annan frukt och bara mysa framför TV:n. Behövs såhär i hösttider. Känner faktiskt litelite i halsen, men jag är ju inte den som är den, så det ska jag väl överleva. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0