Kanelbullens dag!

Måste pressbyrån sälja bullar överallt så att hela Stockholm luktar kanelbullar?! Man kan verkligen inte missa att det är kanelbullens dag om man säger så. Har gått och varit sugen hela förmiddagen, men nu har jag fått äta lite bulle, så då är jag nöjd. ;)

Har varit trist väder idag, regn och lite kallt. Men ändå var det sjukt vackert, alla färger på löven och så.. Gillar framförallt när det blir blandat rött, gult, och orange.. 

Från föreläsningssalen idag. :)
 

Nu ska jag dra ut med mina classmates, det är wine night ikväll! Cya! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, betydligt mera höstlikt än för ett par veckor sedan!! :)

Svar: Verkligen!!
erikakarlssonss.blogg.se

2012-10-05 @ 19:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0