Härlig fredag!

Igår hade jag tänkt ta en lugn eftermiddag och kväll för en gångs skull och lägga mig tidigt. Yeah, right.. Istället blev det at jag mötte upp Stina för att ta en fika (vi fikade högst upp i Kulturhuset, skitfin utsikt!!) och sen springa på stan. Köpte mig en ny väska och ett fodral till min Macbook, så det blev kanon. :) 

Sen blev det så att jag och Kasper impuls-drog på bio. Vi stressade i oss middag och löpte dit, och vi hann faktiskt, men då fanns det inga bra platser kvar. Så vi bokade en nattbio istället och så drog vi på Lions bar och softade efter veckan. Sen drog vi in en sväng på nattklubb och dansade, och sen var vi astagg på bion!! Vad klockan var innan jag var i säng vill jag inte ens tänka på, men det blev en superrolig eftermiddag/kväll! Får väl kanske ta min lugna kväll ikväll istället, känner att det skulle sitta fint för mig just nu.. :D

Jag och Stina är nöjda efter lite gotteligott fika!!

Härlig utsikt på Stockholm i eftermiddagsolen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0