Förebyggande plugg..!

Imorse var jag på seminaium, det gick bra. Så bra att vi fick sluta mycket tidigare. Me gusta! Nu tänkte jag försöka skäroa till mig lite och plugga inför tentan. Uppsatsen är klar nu, så har inget mer i studierna förrän på fredag nästa vecka när den fruktade tentan är. (Okej, kom på att vi har ett tentaförberedande seminarium på onsdag nästa vecka, men det är ju bara repetition och sånt.) Eftersom min mamma och min fina lillasyster kommer tidigt på fredag morgon (och då menar jag tidigt, tror mamma snackade om 06.30. Får rysningar bara jag tänker på hur tidigt det är) och dom ska stanna hela helgen och åka hem på tisdag, så ska jag försöka plugga lite innan nu så att jag kan hänga med dom och så. Lär väl bli mammas obligatoriska besök på IKEA (i plural), mys på stan, målning/fixning in the lägenhet, god mat, och massa andra trevligheter när dom kommer ner! ;) 
Komsikomsi sis!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, och sen tar du fulaste bilden påmej också! :P<3

Svar: Du var ju asgullig gumman!! <3
erikakarlssonss.blogg.se

2012-10-24 @ 17:52:10
URL: http://watermelon.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0