F to the N

Imorse när jag satt på bussen märkte jag att alla bussar vi mötte hade flaggor uppsatta där fram. Blrjade tänka vad det kan vara som är så speciellt idag..? Eftersom det inte var kanelbullens dag och inte alla hjärtans dag kunde jag konstatera att det knappast kunde vara jätteviktigt. Dock var jag ändå nyfiken på vad det var som firades. Började kolla på Aftonbladet, men fastnade bara i massa annat. Men när jag kom till skolan frågade jag mina klassisar om vad tusan det var som försigick! Det var ingen som visste, men efter att ha kollat i en vettig kalender kom vi fram till att det är FN-dagen idag. Men kanon!!! Klart att vi ska fira med flaggor sånt idag. Hur kunde jag missa denna vitala dag, det är ju frågan!!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis till er

2012-10-25 @ 08:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0