Vad hände där?!

Alltså jag blir typ rädd för mig själv, helt seriöst. Jag var på skolan idag, på min lediga dag. Bara det säger en hel del. Eftersom att jag är ledig varje måndag blev alla ganska surprised när jag hängde där. Hör kanske inte till vanligheterna under mina lediga dagar som ni kanske förstår. MEN- idag var jag alltså där, och nytta gjorde jag minsann också! Jag har gjort bort massa rester och inlämningar. Sen hade jag typ 1000 skolböcker som jag kände för att lämna tillbaka för att jag insåg att kurserna ändå är så gott som avslutade (hittade bland annat min samhällsbok som jag hade när jag läste samhälls, alltså i ettan. bättre att lämna tillbaka sen sent än aldrig, tänkte jag) så då gjorde jag mig av med dom. Så- efter en sjukt effektiv dag är jag näääästan klar med allt skolarbete som ska vara klart innan studenten. Lite saker har jag självklart kvar. Men det känns så sjukt skönt att få bort massa skit. Studenten känns helt plötsligt mycket mer inom räckhåll. Me gusta!


Ehh.. ja. Man kan ju inte vara seriös alltid! ;)



Kommentarer
Postat av: Seriös

Jo, det kan man.

2012-05-08 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0