Behind blue eyes

Jättetack för alla fina kommentarer som jag har fått höra om min musikvideo, det värmer verkligen. ♥

Fattar verkligen inte vilken dag det är idag känner jag. Iallafall känns det inte som en fredag, men det är väl för att vi var lediga igår. Jaja, en långhelg är då sjukt nice, så klagar verkligen inte! :) Har jobbat idag, och ikväll blir det nog att hänga med fina vänner skulle jag tro. Solen verkar ju vilja titta fram lite lätt efter att ha lyst med sin frånvaro tidigare idag och igår. SKÖNT. Det gör att jag blir ännu mer taggad till att åka till Spanien! Om 8 dagar är jag där, så sjuuuuukt skönt det ska bli. Love it! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vacker du är!

2012-05-19 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0