Hear you me

Nu är mitt projektarbete helt klart, och idag la jag äntligen ut resultatet på youtube. Jag vill återigen tacka alla som har hjälpt till supermycket, hade aldrig klarat detta själv!! ♥ 

När jag skulle börja med mitt projekterbete visste jag inte riktigt vad jag ville göra, men jag visste att jag vill göra nåt som hade att göra med film. Eftersom att en film kräver hemskt mycket jobb valde jag att göra en musikvideo istället, där man slipper repliker och kan låta själva sången tala. Låten jag valde var ett ganska lätt val, har alltd tyckt om den, och dessutom såg jag nästan hela videon framför mig när jag hörde låten, så jag visste ju snabbt hur jag ville att allt skulle se ut. Sen ändrades en hel del under projektets gång, men i det stora hela ser videon idag ut som när jag första gången tänkte på hur den skulle se ut. Själva inspelningen och redigeringen tog bara en helg, men det var en riktigt intensiv helg. Fotografen och alla medhjälpare och skådespelare jobbade verkligen superbra. Efter helgen (när jag var helt knäckt) var det en ganska sjuk känsla att se resultatet. Det var riktigt häftigt. Att jag sen har fått riktigt mycket positiv kritik av dom som jag har visat den för betyder ju självklart hur mycket som helst! Blir verkligen rörd. 

Det jag vill få sagt med videon är att man ska se till att uppskatta det man har när man har det. Att livet kan ta slut när man minst anar det. Det räcker med att vara på fel ställe vid fel tillfälle och se det man inte får se som Isak gjorde i filmen. Jag själv har aldrig varit med om det som jag visade i filmen, men jag kan bara tänka mig hur jobbigt det måste vara att leva med att ha förlorat någon människa som står en så pass nära. Så var rädda om varandra, och ta ingenting för givet. 



Kika gärna på videon. :)

Kommentarer
Postat av: Malin Sandgren

Otroligt vacker!! Man vart ju tårögd :O

2012-05-17 @ 00:34:26
Postat av: Anonym

<3

2012-05-17 @ 15:43:29
Postat av: linnea

Superbra jobbat Erika! Du är jätteduktig på att "agera", vilken inlevelse :)

2012-05-21 @ 14:39:20
URL: http://linneaaakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0