Hur är det ens möjligt?!

Nästan varje dag på jobbet lyckas jag få små skärsår på fingrarna. Ibland av olika varor i kassan, eller av själva kassan.. Det ska ju inte ens GÅ, men jag lyckas. Heeela tiden. Så får plåstra fingrarna stup i kvarten. Det är inte så nice att få in smuts där, eller handsprit heller, för den delen. En gång klämde jag mig i korgarna när jag skulle bära dom, och då fick jag ett köttsår med ett blåmärke runt, och det var kvar länge. Man kan ju tro att jag har ett våldsamt jobb, och så jobbar jag på en matvarubutik, haha. Tur att det är världens bästa jobb, så lite skador får man räkna med. Det är väl bara tecken på att jag jobbar hårt? ;)


Kommentarer
Postat av: J

Bra uppdatering här, älskling!!

2012-08-24 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0