Erika Lina Viktoria Karlsson

Idag är det Erika-dagen. Har ju flera namnsdagar, men brukar bara hålla koll på dagen när det är Erika. Om ens det.. haha. Men idag kom jag ihåg det. Eller, rättare sagt kom mina söta vänner ihåg det, och då kom jag på att jag kanske också ska komma ihåg det.. ;) 

Idag har jag varit på zumba för första gången. Det var faktiskt grymt kul! Älskar att dansa (gillar att jag skrev danska först, men som tur var insåg mitt misstag innan det var för sent..!) och att överhuvudtaget röra mig till musik! Det är verkligen ett härligt sätt att uttrycka sig! Att man dessutom kan kombinera det med träning är ju så sjukt smart, det blir ju som ett plus i kanten att man tränar samtidigt som man egentligen bara har grymt kul! :)

Har typ varit småsugen på semlor hela dagen, så efter zumban drog jag och min papa till coop och köpte semlor! Så ikväll har jag fått njuta av årets första semla. Ahhh, inte för att läska er, men det var sjukt gott. Nomnom. Mer semlor till folket.


Kommentarer
Postat av: Syster

Zumba är så sjuuukt kul! :D Puss!

2012-01-26 @ 19:14:18
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0