Umeå Universitet

Sådär, då har man kommit hem från en heldag på Umeå Universitet. Vet inte, men öppet hus-dagar känns så.. fejk. Man vet bara hur mycket ens egen skola satsar på att få allt att se så sjukt mycket bättre ut än vad det egentligen är, så man fattar ju att andra gör det också. Då blir jag lite less. Kan nästan hellre sitta själv och läsa om dom olika programmen och försöka välja själv utan nån som står och försöker påverka.. Anyways var det kul att få göra nåt annat än att bara vara på skolan, och passande nog hann jag klämma in en lunch med syster som sen åkte till hemavan nån timme senare. Så det blev en trevlig dag, trots att jag inte kände min rumpa efter att ha suttit i bussen i 429 evigheter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0