Sweet!

Nu lever jag min sista dag som 18-åring. Oj, det där lät dramatiskt.. haha. Men om man ska sammanfatta året som 18-åring har det lätt varit mitt bästa. Jag har tagit många viktiga beslut, valt egna vägar, och helt enkelt varit mig själv till hundra procent. Dessutom har jag tagit körkort. Känns som att jag har haft det hur länge som helst, men det är bara ett knappt år. Sick. Hursomhelt har mitt liv som 18-åring verkligen levererat, och ser väldigt mycket fram emot mitt nittonde år på denna jord. Vet som sagt inte riktigt hur framtiden kommer att se ut, men jag kommer att gå efter det som känns rätt, helt enkelt.

Imorrn blir det väl att bli firande med tårta och god mat och allt som hör en födelsedag till, så det blir trevligt. Dessutom är det fredag, alltså helg! Det ska bli så fruktansvärt skönt att få slappna av lite. Hade knappt nån helg förra helgen eftersom att jag var upptagen hela tiden och knappt sov nånting. Så får ta igen det nu. Sweet.


This is also sweet. Mmmh.

Kommentarer
Postat av: M

YOU are sweet! ;)

2012-02-03 @ 15:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0