Härliga måndag!

Att vara ledig på måndagar är verkligen guld!! Speciellt idag, vilket underbart väder! Dessutom har både brorsan och syrran varit hemma idag, för Linus har lov och Lina var sjuk. Så det har varit mysigt. Sen kom jag på mig själv med att vara inne, och tänkte "vad tusan gör jag ens inne?! att vara inne i det här vädret är ju nästan en synd!", sååå- jag begav mig ut och (hör och häpna) åkte skidor! Det var premiär för i vinter (hehe, bättresent än aldrig), och det var riktigt skönt. Att jag sen suger på att åka skidor och inte har närheten till teknik må vara. Dom som har oturen att möta mig får sig väl ett gott skratt, men det bjuder jag på. :) Hade iallafall bra skidor, för jag fick låna nå bra skidor från Linus som han vallade och fixade så snällt till mig. Även stavar och pjäxor. Tur att man har en bror som lever för skidskytte när man vill låna ett par skidor! ;) Kunde inte låta bli att ta lite bilder i spåret..


'
-

-

Ni ser ju själva.. Sånt här väder kan man inte slösa bort inne! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0