A cinderella story

Ikväll har jag bara tagit en mysig hemmakväll. Först åt morfar middag här, och han lagade mjölkstuvade makaroner som bara han kan göra. Älskade morfar. ♥ Efter middagen passade jag på att baka litegrann, mumma!! Bakade cheesecake för första gången (wtf?!) i mitt liv, och tror den blev delikat. Det jag smakade var det iallafall inget fel på.. ;) 

Eftersom att min lillasyster var lite sjuk och hängig idag ville hon se en film med mig, och jag var inte sen att nappa på den idén. Vi såg en gammal goding- A cinderella story. Alltså nu snackar vi nostalgi! Kommer ihåg när jag var liten och jag och min storasyster såg filmen typ 1000 gånger per vecka. Kan handlingen utantill, och många av replikerna. Dessutom minns jag precis hur mycket jag ville vara Sam! För att inte nämna Austin, som spelades av ingen mindre än Chad Michael Murray. Helt sjukt vad jag var kär i honom när jag var liten! Tyckte han var huuuuur snygg som helst i filmen. Haha. Det var iallafall sjukt kul att se filmen nu och skratta åt alla minnen. 




Kommentarer
Postat av: links

pfft! vad är han jämfört med: http://dimage.f7c-network.com/dimage/Blood-And-Bone---02,151747,galerie550m.jpeg ?

-blood and bone, blood and bloon and bone. Jajamensan, blood and bone.

2012-02-23 @ 15:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0