Tredje advent!

Tredje advent idag!! Mysfaktorn är hög. Idag har jag gått runt på stan och julmyst med stina och shoppat lite. Nu ska jag ta en väldigt lugn kväll och bara varva ner efter en väldigt roligt, men intensiv helg. Julfest, och sen middag med vänner och vidare till numble (där brandlarmet förövrigt gick 2 gånger, så alla som var i lokalen fick gå ut, två gånger. Så sämst, haha). 

Nu är det fyra dagar till jag är tillbaka i Älvsbyn. Skum känsla. Men det ska bli väldigt kul! Innan dess ska jag ha sammanlagt två föreläningar, som verkar väldigt intressanta. Så livet är inte så hårt just nu. Det är faktiskt rätt bra! ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gode fakkin bra känsla att du är hemma på 4 dagar, om jag får säga det själv.

2012-12-17 @ 10:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0