KYLA!

Ja, jag är från norrland och ja, jag har upplevt kalla vintrar och blablabla, men det är ju inte mänskligt hur kallt det är här alltså!! Jag fryser ju som ett litet barn alltså! Idag satt jag och pluggade med några klasskompisar på ett cate i stan, och det kändes som att sitta i ett kylskåp. På riktigt. Kunde typ inte röra fingrarna när jag skulle skriva på datorn. När jag kom hem tog jag seriöst ett varmt bad det första jag gjorde, och sen tpg jag på mig underställ, onepiece och tjocksockar och kröp ner under täcket. Nu fryser jag inte längre, som tur är. Men skoja inte, vad kallt det var. 

Ja. Det är faktiskt vinter här också som ni ser. Och snö. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0