I'm coming home for christmas

För nästan 4 månader sen kom jag till Stockholm. Trots att jag sett staden så många gånger förr var det nu en helt annan sak. I början kändes det nytt, men bra. Förstod inte riktigt att jag verkligen bodde där. Det förstår jag dock inte idag heller. Men terminen har gått och jag är så tacksam att jag har fått uppleva allt detta. Så många fina människor som jag har fått träffa, så många nya intryck. Nu är jag påväg hem för första gången. Det känns lite konstigt. Jag kommer verkligen att sakna alla fina stockholmare i jul. Kommer också att sakna att bo mitt i stan, och allt vad stadslivet innebär. Men det ska bli hemskt skönt att komma hem och bara få mysa igen med alla vänner och familjen i Älvsbyn. En riktig jul.


Kommentarer
Postat av: Lina

YEAH :) Kommentera: http://watermelon.bloggplatsen.se/2012/12/21/9180380-vi-lever-an/

2012-12-21 @ 14:39:27
URL: http://watermelon.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Det är helt fanastiskt att ha dig hemma igen! Busa tills vi ligger på golvet, äta mitt i natten, sitta oxh prata med en thekopp i handen medan vi skalar och delar på en apelsin!!! Livet känns lätt just nu!! ;)

2012-12-21 @ 23:40:19
Postat av: Anna

Det är helt fanastiskt att ha dig hemma igen! Busa tills vi ligger på golvet, äta mitt i natten, sitta oxh prata med en thekopp i handen medan vi skalar och delar på en apelsin!!! Livet känns lätt just nu!! ;)

2012-12-21 @ 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0