I'll be

Det blev vinst för Luleå igår, och trots att jag knappt visste vilka spelare som var vilka och hur reglerna i hockey är så var det grymt kul att stå där och sjunga med i alla ramsor! Man blir som helt inne i spelet och när det blir mål blir man svinglad! ;) haha! Efter hockeyn böev det mat på max, och jag höll knappt på att kunna få i mig maten för att vi skrattade så mycket! Men det är så det ska vara! ;) När vi kom tillbaka till byn blev det att spela sånt där hockeyspel (kan det ha varit NHL 11 eller liknande..? Vet inte vad det heter, hähä..) med grabbarna på efs! :)Jag spelade bara liite, men det är för att jag är så sjukt bra på att vara sämst i sånna spel! ;p När jag väl var med fick jag dock utvisning för att jag råkade tacklas hela tiden.. woups! Vi blev där till lite efter 3, och det var svinkul trots att vi var lite trötta mot slutet! :)

Nu sitter jag och äter lite godis som jag inte hann äta upp igår, nomnom! ;) Borde göra lite engelsa, måste förbereda en redovisning till på tisdag och en annan till på torsdag... Får se i vilket liv jag ska orka ta tag i det, då.. Sen är det körövning klockan 6, så planerna för kvällen blir i övrigt rätt lugna! :)

Förresten, igår ramlade jag över en låt på spottan som jag inte har hört på huuur länge som helst! Det första jag tänkte var "ååååh, A cinderella story!!" Såg nämligen den filmen skämmit många gånger när jag var mindre! Haha, det var tider..! Här är iallafall låten: Edwin McCain – I'll Be :)

Bild från weheart it. "I wanna be your dreams come true"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0