Jag lever, fortfarande!

Ja, jag lever. Har bara inte haft tid eller ork att uppdatera. Men det har inte hänt speciellt mycket på senaste tiden.. Jag har planerat lite inför höstlovet, och så. Längtar! På lördag ska jag dock skriva högskoleprovet.. Vem utsätter sig för nåt sånt?! Skriva prov en hel lördag.. Kommer bli drygt. Jaja, är man anmäld så är man.. Jag har då iallafall lördagen planerad!

Sen har jag försökt komma till skott för att beställa en studentmössa, för har inte gjort det än.. Ingen som vet nån bra och billig sida man kan beställa från? :) Blev så sjukt irriterad på abc-gruppen när dom var på skolan. Kände verkligen inte för att beställa nån himla studentmössa efter det, så har låtit det vara ett tag istället.


Ikväll ska vi i Idrott B ha mörkerorientering med Skidlinjen.. Ska man skratta eller gråta? Om vi säger så, sist vi hade orientering på skolan sprang jag vilse och stod och letade efter en kontroll bland en massa stenrös. Det stod att kontroellen skulle vara "vid stenröset, norra sidan." Det enda jag såg var stenrös. Sprang runt där som en vilsen stackare. Hoppas inte på repris ikväll med andra ord.


Nu har jag varit nog cool och uppdaterat, åter till svenskalektionen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0