Hur stor är sannorlikheten?

Idag stod studiebesök på LTU (Luleå tekniska universitet) på schemat. Jag älskar när man får fara iväg på sånt, för det är som ett avbrott från vardagen i skolan och så är det ju oftast roliga grejer man får prova på eller lyssna på. Fanns typ massa föreläsningar idag, men orkade faktiskt inte gå på nån, utan gick bara runt och var med i lite små tävlingar, fick godis och en mängd olika prylar med LTU:s logga på. Blev bland annat en keps, en linjal, två pennor, två tidningar, en väska, ett hårband, ett sadelskydd (?!), och x antal godisar rikare av att gå runt där idag. Det blev dessutom en god lunch på en av resturangerna. Kycklinggryta med på chai krydda och ris! Mumms! Vi var ju där förra året med skolan, och då lyckades jag vinna en iPod nano för att jag var med i nån lottning, hade sjukt tur! :) Innan vi skulle hem idag var det samling i Aulan, och vems namn ropar dom upp på prisutdelningen? Joo, Erika Karlsson! Har jag just lyckats vinna en iPod nano igen? Jajjemen! Stor sannorlikhet det är för att det ska hända! ;p haha, men det var soft! :D Så äre nån som vill köpa en helt oöppnad iPod nano i silver så äre bara att höra av sig till mig! ;)




Den längst till höger är likadan som den jag vann idag!


Efter Besöket på LTU blev det att ta buss till Boden till min kära bror som fyllde år idag. Resten av familjen kom dit och vi for ut och åt och efter det fikade vi. Mysigt! Blev en promenad nu på kvällskvisten för att jag kände att jag behövde lite frisk luft när jag kom hem. Riktigt skönt! Nu ska jag spela lite gitarr, over and out! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

stavar man inte sannolikhet utan r? ;)

2011-10-13 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0