Snön har kommit!

Åååh, känslan imorse att efter en lång natt stiga upp pch se att det är helt vitt utanför fönstret var magisk! :D Jag är inte nån super-vinterälskare, men jag tycker helt klart att det är mysigt med mörka kvällar när snön ligger ute och himlen är stjärnklar. Speciellt under advent. Då är det så mysigt överallt, och man börjar längta mer och mer efter julen... :) Sen hatar jag när det är typ -30 flera dagar, för då vill man inte ens ut. Men vintern är ju tyvärr så också här uppe, så det får man leva med.

Orkar inte ta nån bild på hur våran gård ser ut nu när den är snötäckt, för jag antar att det finns nog av dom bilderna på facebook just nu.. Iallafall kände jag mig precis som ett litet barn igen när jag såg snön. Det är som en speciell känsla, varje år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0