Kusinen på TV!

I tisdags var min söta kusin med på tv!! Han var med på ett program som heter Överraskningen på Bollibompa! Överraskningen är ett program där en kock väljer ut 12 barn, och sen hjälper dom att överraska nån som de tycker förtjänar en överraskning! :) Tjejen som blev utvald i det här programmet är en kompis till min kusin Lucas, och hon har en cp-skada som gör att hon har svårt att röra sig och leka som andra barn. Hon blev utvald till programmet, och fick överraska en kompis med en god middag. Då valde hon att överraksa Lucas, och när dom frågar varför han är en sån fin kille svarar hon att han är snäll med henne och brukar stanna inne ibland på rasterna och att han hjälper henne upp när hon ramlar. Så sött! Han är världens sötaste och har alltid energi och springer omkring och klättrar och hoppar överallt! Hon säger att han brukar kallas för en klätterapa på skolan, och det förstår jag! Hursomhelt, Lucas blev bjuden på en god middag, och han blev jätteöverraskad! Det förstår jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0