Just for now

Skrev just ett långt inlägg och sen laggade mitt internet ihop när jag skulle publickera det.. fml. Hursomhelt tillbringades gårdagskvällen med att först spela in material till mitt projektarbete (riktigt kul!!) och sen blev det att vara med några kompisar på kvällen! :) Missade dock Idol, men hörde att kebabkillen åkte, och det var då lika bra! tyckte inte han var nå bra alls på att sjunga! Har redan hunnit få några favoriter och det är Olle, Amanda P och Molly. Alla är så sjukt bra för att vara så unga!

Jag har nog inte hunnit skriva det på bloggen, men jag har blivit tillfrågad att vara hårmodell, så på 2 veckor smäller det! :) Temat är glitter och glamour, behöver jag säga att jag längtar?! ;) Dessutom är bästa Amanda min frisör, så det kan som inte bli bättre!! Ikväll ska jag vara med henne och Johanna och vi ska laga mat, testa frisyren och bara mysa! Sounds great. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0