Bored.

Alltså, jag har verkligen glömt bort hur man gör när man pluggar.. :o upptäckte det igår när jag för första gången den här terminen skulle plugga till ett prov. Först läser jag alltså igenom en sida, och fattar ingenting. Sen tänker jag att om jag lägger mig lite skönt med kuddar och filt i sängen, kan jag ju plugga i lugn och ro. Vaknar en stund senare och tänker " men hallå, nu sover ju jag..?!". Sen läser jag igenom samma sida igen och fattar fortfarande ingenting, så då skriver jag ner stödord och försöker nöta in det. Sen tänker jag att, det var då konstigt att jag inte ens känner igen det jag läser, för vi borde väl ha gått igenom det..? Då kollar jag vilka sidor provet ska vara på, och så är inte ens det uppslaget som jag äntligen har börjat fatta med på det där rackarns provet. Kände bara fml! Så då fick jag alltså ta nya tag och läsa allt, trött i skallen, dåligt humör och less på allt. Som ni kanske kan gissa gick det inte jättebra. Så jag läste faktiskt inte ens igenom alla sidor. Kollade mest på bilderna.. hähä! ;) Skrev iallafall provet idag, hoppas verkligen att jag klarade det. Håller tummarna för att läraren rättar generöst! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0