A+

Idag har jag varit en lektion på skolan (där vi förövrigt kollade blodgrupp, jag är A+! Det är den vanligaste blodgruppen av alla, så det var ju skönt att jag inte hade nån jättekonstig så att det skulle bli problem om jag skulle behöva blod nån gång eller nå..!), och efter det for jag på akupressurbehandling igen. Kan meddela att min ryggrad är så gott som rak nu! Hallelujah!

Efter det har jag sprungit runt lite på byn och gjort lite ärenden, och så har jag gjort massa annat fix sen jag kom hem! Nu är klockan bara 3, och har redan hunnit med massor idag. Planerna nu är att chilla lite, spela gitarr, och allmänt bara slöa tills det är dags att laga mat! Då blir det tacos (mmmmh!!), och då kommer min bror också hem! :) Ikväll blir det nog, för ovanlighetens skull, en hemmakväll. Idolmys, godis, och kanske en film efter det. Sen ska jag försöka komma i säng relativt tidigt så att jag orkar upp och göra det där äckliga provet imorrn... Jaja, blir skänt att ha det bortgjort sen iallafall! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0