Midsommarhelgen

Min midsommarhelg har vait perfekt! Fredagkvällen spenderades i Jävre med ett 50 tal andra ungdomar och vi åt knytmiddag, dansade runt midsommarstång, spelade brännboll och hade allmänt roligt! :) Efter en lång natt väntade lördagens trevligheter som bestod av kalas, bad i badtunna, bilkurragömma, och umgänge med fina vänner. Härlig helg som avrundades med att ta en riktig mysdag igår. Jag och Viktoria såg Despicable me, fikade i mängder och surrade på om allt möjligt. Perfekt helg, som sagt! :)
Idag har jag lite extra lyx eftersom att jag är ledig. Jag vakande nyss, så det blev en sovmorgon! Nu ska jag bara gå ut i solen (om den nu vill komma ut från molnet den just försvann bakom) och lyssna slut på mina spotify-timmar och bara njuta av den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0