Lyckan är total!

Jag har sommarjobbat med att skogsplantera nu några veckor. I början var det så sjukt tungt måste jag erkänna. Orkade verkligen ingenting på kvällarna och hade ont i hela kroppen. Att vi jobbade under sommarens (hittils) varmaste dagar gjorde det inte lättare.. Men- det blev lättare och lättare. Trots det hatar jag verkligen skogsplantering. Men jag tröstar mig med att jag har planterat på riktigt bra så lönen kommer att sitta fint! Dessutom satte jag min sista planta  idag och numera har sommarlov! :) Eller, sommarlov kan man kanske inte kalla det eftersom att jag börjar jobba igen på måndag, men då på Nyberga. Har hursomhelst en ledig helg nu som jag ska spendera väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0