Massa kalas och annat trevligt!

Har haft en lång helg! :) Var ledig från torsdag eftermiddag till söndag. Riktigt skönt måste jag säga! Torsdagkväll var jag på teater i Öjebyn, sjukt kul alltså! Spökhotellet hette den. Fredagen spenderades i storforsen och sedan i Piteå på kvällen. I lördags var jag på paltkalas med släkten (riktigt gott med palt och mängder av efterrätter! Me like!), på kalas (igen) på kvällen, och idag har jag varit och cyklat drygt 7 mil (jag kände för att cykla imorse, och så är jag lite störd, det var därför det blev så långt..), besökt min kära morfar och spelat volleyboll med folk på lillis! Sedan blev det ett ofrivilligt klädsim också tack vare Micke. Men han ska få igen en vacker dag..! Som ni kanske märker har min helg varit rätt fullspäckad men riktigt rolig! :)

Våra kusiners vackra hund Selma på paltkalaset! Hon är så fin, så var tvungen att lägga in en bild!

Anyway, nu ska jag avsluta kvällen med att äta en cupcake och krypa ner i sängen och läsa lite innan jag sluter mina blå för dagen, för imorgon väntar jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0