Bilder från Umeå! :)

Hann inte sitta så mycket vid datorn i helgen, men i lördags drog alltså jag, Emma och Lina till stan och shoppade loss. Jag köpte alla julklappar som jag ska köpa iår. Hade som sagt inte köpt en enda innan det, så det känns skönt att ha det gjort. Är väligt nöjd med det jag hittade också! :) Kan inte vänta på att få ge bort grejerna..!! :)

När vi var klara for vi och handlade på Maxi och for hem och åt, och sen på kvällen kom Tommy och Ann(ika)(hur kul vore det inte om hon hette Annika istället för Ann? Då blir det ju precis som i Pippi!!) och vi satt och surrade om allt möjligt, fikade, och så spelade vi Med andra ord. Ibland var mins spontana kommentater jättedumma, så vi lämnar det, helt enkelt.. ;) Det var iallafall superkul att träffa Tommy och Ann, för det var alldeles för länge sen sist!

Hann knäppa några bilder under helgen iallafall..! ;)


Mumma!!




Redo för shopping!!




På stan var det körer som sjöng och julpyntat överallt! :)




Tack för besöket, sis! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni ser verkligen ut att ha haft en supertrevlig helg! :D Längtar efter er alla <3

2011-12-19 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0