Umeå!!

Igårkväll tog jag och Lina volvon, packad med bra musik, övernattningsprylar och härlig stämning och drog till våran syster i Umeå! :) Om man säger såhär... jag är inte den bästa på att hitta.. Några citat från mig under bilfärden:

• Alltså, far man över Piteå eller Luleå när man ska till Umeå..?
• Men hur kommer man till Skellefteå, måste man svänga av E4:an? Jag ringer pappa..
• Men det är lugnt Lina, jag hittar, jag hittar. VÄNTA!! Skulle jag ha tagit den där avfarten kanske?


Sen, när vi hade kommit oss till Umeå (vet då inte hur vi lyckades med det, men GPS:en var då väldigt bra att ha..!) så ska jag försöka följa GPS:en och svänga dit den säger. Våran GPS-röst är förövrigt en norska. Det blir så mycket roligare då. Och så kan hon inte låta arg om jag kör fel. Därför är det ganska bra.. ;) Men trots att hon säger, och det står precis hur jag ska köra lyckas jag..

Jag: Jahapp..
Svänger till höger
Lina: Men Erika, vad gör du!? Varför svänger du?
Jag: Men det står ju att jag ska svänga!!
Lina: Jaaa, på 400 meter, ja.. Åhhhh..
Jag: Jaha.. eh, oj.. Men det går säkert lika bra med den här vägen!
Lina: Mmm..

Det blev mys i Emmas lägenhet igår med godis och film från Hemmakväll. Riktigt mycig systerkväll! :) Nu ska vi ut på stan och shoppa lite julklappar! Spännande! Ann ska följa med, så det ska bli kul, för har inte träffat tösen på år och dar känns det som..!

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför går ALLA mina goda sidor i arv till dig??? :D

2011-12-17 @ 22:19:05
Postat av: Erika

Fråga inte mig.. haha! ;) Det är faktiskt synd om mig... ;p

2011-12-17 @ 22:37:55
URL: http://erikakarlssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0