Svar till dig, sis! :)

Emma om Andra advent!:
Du är sötast av alla luciakandidater sis! :) Ska vi köpa julklappar till våra parents tillsammans?
Emma om Andra advent!:
Du är sötast av alla luciakandidater sis! :) Ska vi köpa julklappar till våra parents tillsammans?

Tack sötis! :) Jaa, det låter som en rimlig idé! :) Jag tänkte ringa dig nån dag men har inte haft tid.. Men var det nästa helg du ville att vi jag skulle komma ner? För då kan vi ju julhandla då..! Hör av dig nån gång när du har tid, vi måste snacka..! ;) Love you! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

It får jag nå svar... :(

2011-12-07 @ 09:00:57
Postat av: Erika

Sluta kommentera anonymt så ska jag svara dig julia! :)

2011-12-07 @ 11:13:57
URL: http://erikakarlssonss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Erkan!

2011-12-07 @ 14:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0