Så var det över!

Idag har vi varit runt och lussat hela dagen lång! Så nu rullar bara luciasångerna i skallen hela tiden. Trodde att det skulle vara asjobbigt att sjunga alla sånger om och om igen, men det var faktiskt inte så farligt. Jag tyckte det var kul! :) Speciellt på ålderdomshem när dom gamla sjunger med eller börjar gråta för att dom är rörda. Då känns det som att det är nåt värdefullt man gör. :) Dessutom har vi fått lite småpresenter av dom olika bankerna, plus att vi har fått smörgåsar, lunch, och massvis med fika. Så hela dagen har varit en liten sockerkick.. hehe.

-


-


Nu är ju allt med lucia över, det känns lite tråkigt.. Visste inte riktigt vad det innebar att vara luciakandidat när jag tackade ja, och kände inte heller nån som skulle vara med, men jag tänkte väl att: varför inte? Så jag var med, och det har varit jätteroligt! Har lärt känna många jättesnälla tjejer och det har verkligen varit en mysig tid som har gett julstämning. Så jag ångrar verkligen inte att jag var med! :) Tack alla kandidater för den här tiden! ♥


Fler bilder finns på alvsbyn.just.nu och piteatidningen.se, och på facebook! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt vacker

2011-12-13 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0