Julklappar!

Har insett att det börjar vara dags att inhandla lite julklappar! Har nämligen inte köpt en enda än.. hehe. Är man en "sista minuten"-människa så är man.. Jag har dock planerat lite löst ungefär vad jag ska köpa, och så tänkte jag passa på att shoppa loss i helgen då jag ändå ska ner till Umeå för att hälsa på min kära syster! ♥

Men vad ska man önska sig själv då? Tycker ju att de är jätteroligt att ge bort presenter, men brukar ha väldigt svårt att komma på nåt att önska sig själv.. Iår är dock ett undantag, eftersom att jag har kommit på en hel massa grejer jag behöver. Bara dyra saker dock, men tänkte att det funkar ju alltid att önska sig pengar istället och försöka fynda på mellandagsrean? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0