Då var julen än en gång över!

Så var julen över även iår! Jag har inte lagt nån tid på bloggen som ni kanske har märkt, utan har istället umgåtts med nära och kära. Julafton blev hemma med släkten, det var mysigt! :) På juldagen inhandlade jag (äntligen!!!!) en iphone, och sen åt jag julgröt hemma med min farbror och hans familj. På annandagen blev det shopping i Skellefteå och sen ett mycket trevligt besök hos våra kusiner som bor där. Det blev riktigt god mat, massa surr, och lite tittande på filmer som var från sisådär 20 år tillbaka. Haha, oj vad vi skrattade! ;)

Som ni kanske förstår har det blivit en hel del umgänge med släkt och familj, vilket är underbart så här vid jul, tycker jag! :) Annars har jag inga specialla nyheter, förutom att jag ska åka på nyårsläger i Umeå som börjar imorgon. Så ikväll blir det packning och laddning för att sen hämta upp b-rudarna med fin-volvon imorgon och bege oss till civilizationen.. :) Får se om det möjligtvis smyger in en liten update imorgonbitti, det beror på hur stressigt det blir.. Nu ska jag återvända till packningen, peace out! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0