Snart sommarlov!

Nu var det sommarjobbet över. 8 veckor har jag tillbringat på Nyberga. Först var det ett mycket mer krävande jobb än jag hade trott. Att lära sig allt om varje individ man ska sköta om, och att överhuvudtaget komma in i själva yrket, som jag aldrig har varit inom förrut.. Men- jag måste säga att den här sommaren har varit väldigt lärorik, för jag har fått prova på så mycket nytt. Idag när jag skulle sluta och säga hejdå till alla gamla blev det plötsligt svårt! Jag kommer att sakna dom små liven. Dock kommer jag säkert hoppa in nån helg eller så och jobba, men det blir ju inte samma sak som en hel sommar. Men trots att jag kommer att sakna människorna så känns det fruktansvärt skönt att jag har jobbat klart nu! ;) Ska bara jobba i köket på lillstrand i helgen eftersom att det är ett läger där, men efter det har jag också sommarlov.. Fruktansvärt skönt ska det bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0