BACK ON TRACK

Helt sjukt. Vet inte var jag ska börja.. brukar aldrig vara sjuk (peppar peppar), och när jag väl är sjuk är jag aldrig sjuk på riktigt. Men i veckan. My goooosh. Jag var helt golvad! Låg i sängen dygnet runt och kunde inte sova för att halsen gjorde så ont. Kunde inte äta, knappt dricka, och det enda jag såg fram till var när jag fick ta medicin. Som knappt hjälpte, men det var iallafall ett ögonblick av hopp var fjärde timme. Att jag sen tog dubbelt så många alvedon som man får per dygn, och att jag trots det inte märkte förbättring kanske förklarar en del. Jag var inte jättefrisk, med andra ord. Sånna tillfällen är det bra att han en mamma som har lite effektiv medicin utskriven, så hon skickade lite till mig. Då vände det. Kunde börja äta, vara vaken vissa delar av dagen, och behövde inte missbrka alvedon. Jag hann se sjukt mycket TV och följa många dåliga program, haha. Och så har jag sett gossip girl. Men det har vänt nu, och ida är väl första dagen jag känner mig helt återställd igen! Skönt, då är jag back on track för en ny vecka! 
 

Kommentarer
Postat av: Mike

Beautiful girl!! Can I have your number? :)

2013-03-11 @ 10:31:34
Postat av: J

Hurru.. hur går det egentligen med bloggandet?

2013-03-18 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0