Myslördag!

Igår blev det en väldigt lugn dag. Gick på stan lite med Biggis! Vi fikade, och så shoppade vi. Jag hittade lite nya grejer och ett par nya skor. Blir typ 2 dm längre när jag har på mig dom känns det som. Haha, typ höjdrädd.. Sen kagade jag och Biggis middag tillsammans och drack vin och pratade. Eftersom vi hade hört så mycket bra om Searching for sugarman hyrde vi den och såg den sen. Den var faktiskt bra, inte som jag trodde. Vet inte vad jag trodde iofs.. Men den var bra. Fattar inte hur en sån grej kunde hända bara, sjuk värld vi lever i. 
 
Vi fixade naglarna tillsammans också igårkväll, jag gjorde fransk manikyr. Längesen, faktiskt! Ett tag hade jag det typ jämt. Men har inte hunnit med det nu riktigt. Igår tog jag mig iallafall tid, mysigt! 
 
Fick bli chai-latte och en smörgås till (väldigt sen) frukost! 
 
Gott!
 
Middag med Biggis! Vi lagade lasagne! Den blev faktiskt god! 
 
Sen åt vi äppelpaj! 
Jättesöt hjärt-form!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0