Hemma!

Känns väldigt skönt att vara hemma igen. Hemma i Stockholm. Även om Älvsbyn alltid kommer att vara speciellt för mig så känner jag att jag hör hemma här i Stockholm nu. Och det är väldigt skönt att slippa leva varje dag under vinterhalvåret i 30 minus också. Hatar att frysa. 
 
Var ute och firade att tentan var över igår med mina klasskomoisar på Koh Phangan. Mycket trevligt och gott, och superkul att få träffa dom igen! :) Dock blev det ganska sent, så var inte jättepigg idag på jobbet.. Men det får man ta.
 
Ikväll ska jag ta en riktig myskväll tänkte jag. Bada, måla naglarna, köpa godis och se på TV och bara mysa. Behöver verkligen det, för jag har ganska stor sömnbrist. Om vi underdriver. 
 
Uppe i Norrland! Vackert, men ack så kallt. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Norrbotten*!!!!!!!!

2013-01-18 @ 19:18:36
Postat av: Mike

That's a beautiful picture Erika! Where is it taken? :)

2013-01-20 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0