Lite bilder från helgen!

Sitter hemma på lunch och käkar korv och mjölkstuvade mackisar. Trodde inte att man kunde misslyckas med det, men tydligen. Korvbitarna blev väldigt bleka men superbrända i mitten. Makaronerna blev lite för hårda och mjölken var helt blaskig. Nåja, att jag inte är nån mästerkock har jag ju redan insett. 
 
Har inte hunnit blogga, men hade iallafall en underbar helg! Mamma var här så hann umgås med henne! Hann även gå ut med mina kompisar och fira att jag fyllde 20, hade superkul! Andreas Weise var också där, haha!
 
Så tack så mycket för alla fina gratulationer. Blev en bra födelsedag med mystiska brev med posten och fick även samtal med jämna mellanrum under dagen från dolt nummer där det var ett gäng människor som sjöng för mig och sen bara la på. Innan jag insåg vilka det var var det bara random, haha. Har även hunnit käka födelsedagsbrunch med klasskompisarna och gjort premiären på systemet. Så nu är jag 20 på riktigt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PUSS PÅ ER
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0