Hög föreläsare

Det första våran föreläsare sa idag efter att ha hälsat oss välkomna var "Nejmen nu känner jag mig sådär jävla hög igen!" Han menade att ljudet var högt på mikrofonen. (Hoppas jag.) 
 
Har haft en väldigt intensiv vecka, det är därför jag inte har hunnit skriva nåt här. Har haft besök från Älvsbyn! Julia, Amanda och Johanna har tagit huvudstaden med storm, och åkte hem igen igår. Dom ville shoppa (okej, inte Julia såklart) så gick runt lite på stan med dom. Sen var vi även ute och åt, hängde hos Granberg i gamla stan och tog igen lite förlorad tid. Alltid kul att träffa vännerna från byn. 
 
Sen har jag även varit på universitetet lite och så har jag jobbat också. Så nu är jag helt slut. Skulle kunna somna nu och vakna på söndag, men så kul ska vi inte ha det. Återkommer med uppdatering senare, nu får ni nöja er med en kattbild. Zigge förföljer mig och typ sitter på mig var jag än är. Och så hoppar han in i skafferiet. Dumma katt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0