Halv 8 hos Anna!

Känns fett skönt att ha lämnat in tentan. Hur det gick är en annan femma. Men det är senare problem! Igår firade vi att tentan var över med Halv 8 hos Anna. Jag och Anna var hemma hon henne och fixade tillsammans inför kvällen, och sen kom dom andra. Temat för kvällen var rött, så alla hade rött på sig. Hur fesligt som heslt. Även dukningen var röd, det fixade jag hehe. Kändes lite som julafton igen, men vad tusan.
 
När alla hade kommit åt vi middagen, som var helt magisk! Små pajer till förrätt, laxfjäril och hasselbackspotatis med olika såser till varmrätt, och lite olika verioner av panacotta till efterrätt! Mums. Det blev en helfestlig kväll med många skratt som avslutades i jacuzzin! Trevligt! Tog tyvärr inte så många bilder (eller jo, men jag tog inte bilder med min telefon utan med andras, och med Jessicas kamera), men kan bjuda på 2 pics iallafall! 
 
Jag och Anna innan!
 
Härligt bad i jacuzzin!
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0