Grym helg!

Har haft en helt underbar helg! Börjde i fredags med Halv 8 hos mig (hos mig alltså). Var supermysigt, vi var 8 st från klassen och åt trerätters och drack vin på kvällen! En riktigt bra kväll, helt enkelt. Sen på lördagkväll blev det att jag åkte ut till Älvsjö där Anna bor och sov över där. Mycket mysigt! Vi såg lite tjejfilmer, snackade, åt grillat och badade jacuzzi. Sen hade vi en ansiktsmask som luktade som godis. Man ville äta upp sig själv. Jobbig känsla, men väldigt rolig mask, för när man satte på den blev den alldeles varm. Hur går det till ens? Trodde först att det var lite ljug när det stod warm mask, men icket! Nu ska jag nog se nåt bra på tv och sen runda av helgen! Föreläsning imorrn, woopwoop!
 
Innan middagen!
 
Redo för jacuzzi!!
 
Masken såg nästan ut som en foundation, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0